GroenLinks Pekela vandaag op promotietour met de huifkar en DJ Melvin. Vanochtend om 10:00 uur zijn we vertrokken vanuit Boven Pekela richting Oude Pekela. Via de Riggel, de Spil en de Poiesz in Nieuwe Pekela naar het AZC en de Helling in Oude Pekela. De stemming zat er goed in. Mooi zonnig weer, vrolijke muziek en lachende voorbijgangers.
Tussendoor gestopt en gesopt!

We waren zo enthousiast bezig dat onze Coen Oosterveld letterlijk te water ging. Maar het natte pak was snel verschoond. Daarna ook naar Holland Marsh, want het bedrijven bord aldaar had dringend een schoonmaakbeurt nodig. Onleesbaar, zo vies! Al heel lang een ergenis. Dus vandaag maar eens soppen. En het bord is weer leesbaar. Schoon Pekela in woord en daad.
Bij de Riggel en de Spil werden we gastvrij ontvangen voor een kopje koffie. Vervolgens maar de Poiesz voor de lunch en gezellig flyeren. Op het AZC de asielzoekerskinderen een vrolijke groet gebracht en natuurlijk flyeren op de verkiezingsmarkt bij de Helling waar de rest van de politiek zichzelf promootte. Nog gedanst op de muziek van Hard Labour om zo ook wat leven in de brouwerij te brengen.
Met de swingende muziek van DJ Melvin zijn we onze mooie gemeente doorgereisd, ondertussen Marjolein Walraven, onze kandidaat op de tweede plaats gewezen op de prachtige woningen van architect Kruijer. Veel lol gehad, veel geleerd, nu vermoeide voeten.

GroenLinks gaat er voor: mens, dier en natuur. GroenLinks die gaat door. solidair vol vuur! Kies dus, Lijst vier, GroenLinks.